رمز ها و کدهای مخفی بازی ها رو از کجا پیدا کنیم ؟

با سلام خدمت تمامی عزیزانی که گیمر هستن یا علاقمند برای رمز زدن روی بازی ها هستن ! در این مقاله از سایت اکسیر موزیک سعی کردیم رمز بازی های مختلف رو براتون بزاریم پس با ما همراه باشید .

رمز ها و کدهای مخفی بازی ها رو از کجا پیدا کنیم ؟

برای زدن رمز در بازی ها کافیه روی لینک های زیر کلیک بزنین تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید .

در ابتدا رمز های جی تی ای وی رو براتون آماده کردیم در این صفحه شما میتونین انواع رمز جی تی ای رو مشاهده کنین رمز هایی مثل جان بی نهایت یا صفر کردن ستاره های پلیس و رمز های پول رایگان که باز دن آن ها می توانید ساعت های فراوانی از بازی کردن لذت ببرید .

رمز بازی دیگری که براتون آماده کرده ایم کد های ماین کرافت هستش . شما عزیزان توسط این رمزها می توانید انواع منابع را به صورت رایگان بهره مند شید و از داشتن آن ها در داخل بازی لذت ببرید .

رمز بازی بعدی مربوط به یک بازی پر جنجالی می باشد یعنی رمز های فیفا 22 می باشد بازی فیفا 22 یک بازی فوق العاده جنجالی می باشد که حتما هر کسی که گیمر باشد نام آن را شنیده است !

رمز های فارکرای 6 , جزو رمز هایی خواهد بود که در این مقاله هم براتون معرفی کردیم یک بازی فوق العاده جهان باز که کسانی که عاشق بازی جهان باز هستن حتما این بازی رو تجربه کردن .

رمز های فورزا هورایزن 5 , یک بازی فوق العاده ماشین رانی می باشد که همه دوستان عشق باز ماشین این بازی رو میشناسن در این پست سعی شده تا بهترین ترفند ها رمز ها و کدهای مخفی این بازی مهیج براتون معرفی بشه پس برای اینکار وارد لینک آبی رنگ شوید و از آن لذت ببرید .

بازی کانتر رو یادتون میاد؟ شک دارم اسم این بازی رونشنیده باشید گیم نت ها و کافی نت های کوچه پس کوچه های شهر بچه هایی بودن و هستن وقتی اسم کانتر میاد خون تو رگاشون جاری میشه اره درست شنیدین ما رمز بازی کانتر روبراتون آماده کردیم رمز بازی کانتر رمز هایی هستش که میتونین با این رمزا از رقبا جلو بیوفتین .

هر بازی رمز خودشو داره اینو هممون میدونیم منتها یک سری بازی هست که متاسفانه برای بچه های ایران فیلتر هستش و باعث شده که بچه های عزیز ایرانی و گیمر های ایرانی نتونن این بازی هارو انجام بدن خوب مشکلی نیست ما تو پست زیر اومدیم رفع تحریم بازی ها رو براتون آموزش دادیم میتونین وارد لینک آبی رنگ بشین و از آموزش استفاده کنین .

آموزش کپی خور ps4 آموزشی هست که همه دنبالش هستن مخصوصا تو این اوضاع گرونی دلار که سر به بیابون زده پس بهتره هرچه زودتر با آموزش این صفحه کنسول خودتون رو کپی خور کنین تا از بازی کردن رایگان لذت ببرین ما نیز سعی کردم با این آموزش رایگان کمکی کرده باشیم به بچه های ایران .

بازی خدای جنگ رو روی کنسول های قدیمی یادتون هست؟ مطمئن هستم که یادتون هست این بازی مهیج و پر از رمز و راز یه بازی ماجراجویی با داستان فوق العاده هست که هر کسی که حتی برای یک ثانیه این بازی رو انجام داده باشه عاشقش میشه اگه این بازی رو تا بحال انجام ندادین دعوت میکنم حتما یبار دیگه این بازی رو انجام بدین تا ازش لذت ببرین . ما نیز در این مقاله از سایت گیم کالا , کد تقلب گاد اف وار ۴ رو آماده کردیم.

3.5/5 - (2 امتیاز)


دیدگاه خود را بگذارید